srijeda, 29. lipnja 2011.

Breskve u biskvitu

Obožavam breskve!
Kad  imam veću količinu bresaka, obično napravim jednostavan biskvit s njima.
Vrlo brz kolač, ponekad poslužim s slatkim vrhnjem a ponekad samo posut mljevenim šećerom.
Domaća jaja zaslužna su za ovu divnu boju biskvita.






Broj komentara: 10:

  1. Ajme kako je sočan! Volim breskve ali ih rijetko koristim za kolače! Mogla bih to promijeniti!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ma vidi ju kako se hvali s breskvama ;-) Samo ti stavljaj recepte, taman dok moje sazriju (ili se spusti cijena u dućanima) da ima što isprobavati.

    OdgovoriIzbriši
  3. E breskve su i kod mene prosle A imamo bas jednu sortu(Queen golden peach) kraljevsku, zutu i mirsnu koja bi za tvoj kolac bila idealna.Ne znam zasto ja najvise volim one male breskve iz vinograda:)

    OdgovoriIzbriši
  4. obožavam breskve, ali rijetko ih koristim u pečenim kolačima. Ovaj tvoj jako lijepo izgleda. Boja mu je divna.

    OdgovoriIzbriši
  5. Koja boja biskvita, i kako su samo divne breskve!!! Da mi je sad samo jedno parče... i koja breskva ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ovakve kolače i ja baš volim i sviđaju mi se takvi biskviti sa breskvama. Tvoj super izgleda, vidi se da su tu domaća jaja, prekrasna boja.

    OdgovoriIzbriši
  7. da, da ,domaća jaja su zaslužna za ovu divnu boju, imamo vrijedne kokice!!
    Ponekad kad radim neke torte čak mi se i ne sviđa ta kričavo žuta boja!

    OdgovoriIzbriši
  8. Divno! Obožavam breskve, a kolačić izgleda preukusno! Pobornik sam domaćih jaja :) :)

    OdgovoriIzbriši
  9. bio je predugačak post, pa da skratim, imam i jaja od prepelica,isto domaće, ili su samo kokošja jaja za deserte!?

    OdgovoriIzbriši