nedjelja, 28. kolovoza 2011.

Krempite

ili kremšnite??? Jedan od omiljenih kolača..
Ponekad koliko god nekoga  uvjeravali u jedno on želi ono drugo. U ovom slučaju to u bile krempite a bio je i poseban dan pa sam mu udovoljila. Recept sam dobila od kolegice s posla i od tada ih radim na taj način.




 1 paket smrznutog lisnatog tijesta

10 jaja
200 gr šećera
2 mahune vanilije
6 žlica brašna
1 l mlijeka


lisnato tijesto potrebno je razvaljati na veličinu pleha, ovisno koji pleh koristite dobit ćete niže ili više krempite, ja sam koristila onaj od pećnice. Tijesto se peče na obrnutoj strani pleha, pokriveno rešetkom izbockano vilicom, na 200 stupnjeva 15 minuta. Tako ispecite obje kore.
Za kremu je potrebno mlijeko kuhati sa otvorenim mahunama vanilije, kad prokuha ugasiti i ostaviti da se tako hladi. Nije potrebno skroz ohladiti mlijeko. Sad mlijeko procijediti kroz sitno cjedilo da se odstrane sjemenke od vanilije.
Umutiti čvrsti snijeg od bjelanjaka. Žumanjke zajedno sa šećerom mutiti dok ne posvijetle, dodati im brašno i malo mlijeka.  Pa smjesu uliti u toplo mlijeko, kuhati kao puding dok se ne zgusne, kad je gusto dodati postepeno snijeg od bjelanjaka i miješati pjenjačom. Imajte na umu da je ovo velika količina kreme i da je potreban veliki lonac. Pažljivo mješati da se snijeg ne slegne. Gotovu kremu preliti preko prve kore i staviti na hlađenje. Drugu, gornju koru izrezati na kvadrate. Najbolje će ispasti ako režete skalpelom.  Kad se krema stisne poslagati kvadrate na nju i posuti šećerom u prahu. Ako želite možete dodati sloj slatkog vrhnja!





Broj komentara: 9:

  1. Ovo je sigurno bila oooooogromna količina kremšnita kad je krema rađena od 10 jaja. Za razliku od tebe, radim s gotovim korama :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Kremšnite su i meni omiljene iako se dosta rijetko njima počastim. Tvoje mi izgledaju fantastično, kada ih se odlučim napraviti isprobati ću ovaj recept !

    OdgovoriIzbriši
  3. Danas cu da ih pravim..izgledaju fantasticno:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Slažem se s curama za kremšnite/krempite. Nisam ih još dosada radila, čini mi se puno posla. Dragi je sretnik. Posebno mi je za oko zapela prezentacija, vilica u đžepu od salvete. Originalno!

    OdgovoriIzbriši
  5. zaista su ti krasne, ja ih obožavam

    OdgovoriIzbriši
  6. hvala svima, moram priznati da ih dugo nisam radila jer sam samu sebe uvjerila da su komplicirane, međutim stvarno su jako jednostavne, jedino je potrebno malo više strpljenja dok se krema stisne!!
    @What's for dessert?, 10 jaja, čarolija je u snijegu
    @jubistacha, i meni se svidjela ova ideja sa vilicom u džepu!

    OdgovoriIzbriši
  7. Izgledaju prekrasno..obožavam ih:)

    OdgovoriIzbriši