petak, 7. listopada 2011.

B&F kiflice


Već je svima dobro poznat ovaj recept s čašice dukatovog vrhnja. Ja ih često radim, i obično punim slanim nadjevom. Najbolje su dok su još tople, uz čašu piva u dobrom društvu. Evo kako izgledaju u mojoj verziji....

sastojci

600 gr brašna
1 prašak za pecivo

1 žličica soli
100 ml ulja
1  čašica Brzo i fino kiselog vrhnja
100 ml toplog mlijeka
1 Digo suhi kvasac
1 žličica šećera

punjenje

50 gr suhe salame (ja sam koristila zimsku)
50 gr svježeg sira


U toplom mlijeku otopiti kvasac i žličicu šećera. U posudi promješati glatko brašno, sol i prašak za pecivo. Dodajte mlijeko, ulje i vrhnje i zamjesite tijesto. Tijesto podjeliti na 4 kugle. Svaku kuglu razvaljati u krug pa rezačem rezati na polovinu, pa četvrtinu i na osmine. Na svaki trokut staviti žličicu nadjeva, pa zamotati kiflice. Svaku kiflicu premazati jajem i posuti sezamom. Peći u zagrijanoj pećnici na 180 stupnjeva 15 minuta.


Broj komentara: 10:

  1. Ovo je stvarno zahvalan recept jer pruža bezbroj mogućnosti po pitanju nadjeva.

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako , jako, dobre kiflice!
    Sumnjam da ima netko tko ovo nebi volio!

    OdgovoriIzbriši
  3. Uvijek primamljive. Cini mi se da ne postoji los recept za kiflice. Prelijepo su ti ispale.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tople kiflice - divota! :) Ja ih najvise volim prazne, uz solju jogurta... :)

    OdgovoriIzbriši
  5. ja ih isto obožavam jer su brze, odlično izgledaju u tvojoj verziji

    OdgovoriIzbriši
  6. Najbolje su, super izgledaju, a tko ima moze odoljeti kad tek izadju iz pecnice:)

    OdgovoriIzbriši
  7. I kod nas jako omiljene i jako fine.

    OdgovoriIzbriši
  8. krasne su, znam za recept ali još nisam isprobala

    OdgovoriIzbriši
  9. @Tamara, kao što vidiš svi su oduševljeni, krajnje je vrijeme da ih i ti isprobaš!!

    OdgovoriIzbriši
  10. Odlične kiflice u tvojoj verziji, a sa sada je već krajnje vrijeme da ih i ja isprobam :)

    OdgovoriIzbriši