petak, 13. prosinca 2013.

Čokoladno mlijeko na štapiću



Svake godine moji prijatelji dobiju jestive poklone, ponekad je to domaći  liker, ili aroma vanilije, ponekad je to mješavina za kekse a ove godine odlučila sam se za čokoladu na štapićima. Nakon što sam napravila mandarincine nisam mogla odoljeti a da i njih ne ukomponiram u ovaj "proizvod" ideja je toliko jedostavna a vjerujem da će svakoga oduševiti ... pa zar ima netko tko ne voli čokoladu!!!???



sastojci

50 gr tamne čokoladae 70% min
70 gr mliječne omiljene čokolade

"začini" po želji
arancini
cimet i klinčići
karamela
kokos
crveni papar za one hrabre
.....



Obje čokolade otopite na pari. Pripremite kalup za led ili za praline, otopljenu čokoladu ulijte u kalupe al ostavite slobodnog prostora za "začine". Kad se čokolada krene stvrdnjavati, po vrhu pospite sjeckane arancine, sjeckane karamela bonkase, kokos ili  neki drugi začin po želji. Utisnite i štapiće za lizalice ili sladoled pa stavite kalup u hladnjak da se stisne do kraja. Kad oslobodite čokoladu iz kalupa zapakirajte ju i poklonite prijateljima. Što se pripreme ovog napitka tiče,  dovoljno je mlijeko koje volite (bademovo, kravlje,kokosovo, kozje, zobeno..) zagrijati, u šalicu staviti čokoladu na štapiću i preliti s vrelim mlijekom.  Dok budete mješali čokolada će se otopiti. Ako želite blagdanski okus u čokoladu dodajte i rum ;)

Broj komentara: 17:

  1. Tamara, ovo ti je sjajna ideja!!! Jako mi se dopada... :)

    OdgovoriIzbriši
  2. super, odlično izgleda. prekrasan poklon!
    PS imamo sličnu kravicu za mlijeko ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Super slatka ideja :) i sigurna sam VRLO ukusna!

    OdgovoriIzbriši
  4. ideja odlična, izvedba također krasna!

    OdgovoriIzbriši
  5. Preslatka ideja i fotkice... izuzetne!;))))

    OdgovoriIzbriši
  6. Fantastično, svaka ti čast na ovoj ideji i izvedbi ! Fotkice su me posebno osvojile !

    OdgovoriIzbriši
  7. Prekrasno! Bravo za ideju, oduševila me :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Odlična ideja! Ako ti ostane koja čokolada viška bilježim se;)

    OdgovoriIzbriši
  9. Divno! Moji isto dobivaju jestive poklončiće, ovo je super ideja

    OdgovoriIzbriši