srijeda, 18. prosinca 2013.

Vanilla melting moments


Jednom davno dok još nisam blogala isprobala sam recept za ove divne keksiće, tako nježne i prhke, uistinu se tope u ustima. Često doma pripremam lemon curd pa sam ih odlučila ovog puta s njim kombinirati. Ako ste u potrazi za blagdanskim kolačićima, zašto ne i ove nježne keksiće ponuditi  na vašem stolu.





sastojci za keksiće
...
225 gr  maslaca
50 gr šećera u prahu
175 gr brašna +mrva praška za pecivo
ili (brašna za dizano tijesto)
125 gr škrobnog brašna 
aroma vanilije
mrva soli

krema
...
125 gr šećera u prahu
50 gr maslaca
aroma vanilije

recept za lemon curd potražite ovdje




Maslac izmiksati zajedno sa šećerom u prahu pa dodati ostale sastojke i brzo umjesiti tijesto. Od tijesta oblikovati kuglice, ja sam radila veličine masline. Na masan papir poslagati kuglice pa na svaku utisnuti otisak vilice za karakterističan ukras ovih keksića. Keksiće treba peći u zagrijanoj pećnici na 160 stupnjeva pazeći da zadrže bijelu boju. Kad se ohladi treba spajati po dva keksića kremom, ja sam za to koristila lemon curd, po želji ih možete i nutellom spajati.

Broj komentara: 11:

  1. Joj kako su lepi, ovako beli... pamtim i pravim!

    OdgovoriIzbriši
  2. Štett ne može spremiti u PDF formatu..

    OdgovoriIzbriši
  3. krasna kombinacija s vanila keksićima! i baš izgledaju kao da se tope u ustima, doslovno

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasni keksići i fotke, pogotovo ova zadnja

    OdgovoriIzbriši
  5. Predivni keksići, a spajanje lemon curd-om je savršena ideja... Mnogo mi se dopadaju!

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja OBOŽAVAM melting moments. U svim varijantama i sa svačim filovane... :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Zaista predivni. Lemon curd je zakon!

    OdgovoriIzbriši
  8. Kraaasni i sigurno prefini, čim je i lemon curd ovdje:)

    OdgovoriIzbriši