ponedjeljak, 23. lipnja 2014.

Chia puding ...čokoladni



Svakodnevno konzumiram chia sjemenke, u smoothiju, s jogurtom, u granoli, a evo kako izgleda u desertu. Ovaj recept dugo je čekao na isprobavanje i onda je iznenadna želja za slatkim presudila. Ovo je više kao slatki doručak nego desert. Priprema je jednostavna i zadovoljio je moju želju za slatkim u potpunosti.



sastojci za dvije zdjelice

200ml kokosovog mlijeka (zobenog, rižinog...) 
2 žlice chia sjemenki
2 žlice raw kakao praha
vanilija
 mrva himalajske soli
1 žlica bademovog maslaca (kikiriki maslac, kokosovo ulje..)
2 žlice sirupa od datulja (med, javorov sirup, agavin sirup...)



U zdjelicu staviti chia sjemenke, kakao i sol, postepeno dodavati mlijeko i mješati, na kraju dodati i maslac od badema i sirup od datulje. Chia sjemenke učiniti će čaroliju, zgusnut će tekućinu oko sebe. Prije serviranja možete puding zblendati  ako  ne volite da vam chia sjemenke hrsakju pod zubima. Ja sam radila sa kokosovim mlijekom koje se u hladnjaku stišće pa sam zblendala.  Ako ne želite čokoladni okus slobodno u mlijeko dodajte maline ili jagode.  

Broj komentara: 13:

  1. O, vidim i ti prelaziš na zdrave deserte? :) Super su mi ovakvi pudinzi, osim kaj su dobri kao desert, hranjivi su i vrlo zasitni.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ne prelazim, ne još, al volim eksperimentirati u kuhinji!

      Izbriši
  2. Bravo za svaku pohvalu, stvarno jednostavno, a uistinu znam da je fino s obzirom da i ja ovako radim

    OdgovoriIzbriši
  3. Nisam se nikad susrela s chia sjemenkama, ali mi je fascinantno kako mogu zgusnuti tekućinu. Ne znam kakav je okus, ali izgleda jako lijepo

    OdgovoriIzbriši
  4. Verujem da je izuzetnog ukusa obzirom na korišćene sastojke. Zdrav dezert a izgleda tako primamljivo...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. upravo to, zdrav desert!!!! to je uistinu moguće!

      Izbriši
  5. Chia sjemenke sam probala samo sirove.. Baš me zanima kakvog su okusa u ovoj kombinaciji.. ali kokosovo mlijeko me uvijek kupi..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i ovdje su sirove,želatiniraju tekućinu oko sebe ;)

      Izbriši
  6. Odlično izgleda, baš sam zaintrigirana ovim desertom.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ni ja se nisam nikad susrela sa sjemenkama, ali desert zvuči odlično

    OdgovoriIzbriši