utorak, 2. prosinca 2014.

Linzer keksići bez glutena


Uvijek je dobro imati  asa u rukavu, isto je tako dobro u svojoj tekici imati nekoliko recepata za osobe koje teško podnose gluten, za vegane ili vegetarijance. Ovi keksići već mirišu na Božić i sigurno će obradovati vaše najmilije. U sebi ne sadrže ni jaja a maslac možete zamjeniti bio margarinom pa ih na taj način možete poslužiti i veganima ;)


sastojci

100gr rižinog brašna
4 žl maslaca
4 žlice mljevenih badema
4 žlice heljdinog brašna
mrva soli
3 žlice meda (javorov sirup)
vanilija
cimet (ili mješavina začina za medenjake)
pol žličice praška za pecivo
+
marmelada po želji




Omekšali maslac promiješati s medom i začinima pa dodati  suhe sastojke, rižino i heljdino brašno, sol, prašak za pecivo, mljevene bademe. Od smjese umijesiti kuglu, zamotati ju u prijanjajuću foliju i ostaviti da se u hladnjaku hladi (najbolje preko noći). Tijesto razvaljati između dva komada prijanjajuće folije. Tijesto će pucati i razdvajati se pa pokušajte na malo deblje izvaljati. Izrezivati oblike modlama po izboru, pripazite da pola keksića treba imati rupu na sredini. ;)
Keksiće peći u zagrijanoj pećnici na 170-180 stupnjeva 10-15 minuta. Dvije polovice keksića spajati marmeladom po želji.

Broj komentara: 11:

  1. Meni ovo izgleda savršeno! :D
    Da li bi se moglo improvizovati sa integralnim brašnom?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. naravno, al tad neće biti bez glutena pa pripazite :)

      Izbriši
  2. Prelijepi volim ove jednostavne keksiće nekad i radim i s bezglutenskim brašnom ali odlična zamjena rižino brašno

    OdgovoriIzbriši
  3. Najlepse doba godine upravo zbog receptica za praznicne kolacice.:)))

    OdgovoriIzbriši
  4. Divni keksići, baš odišu blagdanskim ugođajem, sviđa mi se ova zdravija verzija !

    OdgovoriIzbriši
  5. Predivni su! I jako, jako lepe fotke... :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Nešto slično je rpavila i moja mama, kad sam bio mali ;)
    Čista nostalgija.

    OdgovoriIzbriši
  7. Super su i sigurno ukusni s ovom kombinacijom brašna

    OdgovoriIzbriši
  8. na koliko stupnjeva ste pekli keksiće?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ovisi o pećnici ,ja sam dosta tanko razvaljala i bili su za čas gotovi, 10tak minuta na 170, ispravila sam u receptu ;)

      Izbriši